Welkom op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    27 januari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Pa:
    27 januari 2017
    Hoi Daphne, nog een paar dagen en dan is het zover. Cape Town voor 5 hopelijk mooie, leerzame en onvergetelijke maanden. Aan de andere kant van de wereld een andere cultuur leren kennen en ervaringen opdoen, die een bijdrage zullen leveren aan je verdere werkzame leven. Groetjes van ons x
  3. Pa:
    27 januari 2017
    Lieve Daphne, je vertrekt bijna naar Kaapstad! Het zal een super ervaring voor je zijn. Ik ben trots op je, maar ook wat gespannen. Logisch dat heeft een moeder nu eenmaal . Ik wens je een leuke , mooie en goede tijd toe en een leerzame ervaring in het zonnige Afrika ! Ik zal je missen! Veel liefs van mij
  4. Marianne:
    Hoi daphne .
    Hel veel plezier op je stage! Geniet ervan (ook van het weer en de omgeving) Mar X
  5. Desiree Kok:
    27 januari 2017
    Hey Daphne leuk om je te gaan volgen op je nieuwe avontuur. Vind het super stoer van je en weet dat jij je wel gaat redden. Alvast heel veel succes en maak er een mooie tijd van. Dikke kus van de kokkies
  6. Daphne:
    27 januari 2017
    Wat een super leuke en lieve reacties!! Ik ga jullie ook missen maar ik heb er super veel zin in!! Ik ga jullie minimaal 1x in de week op de hoogte houden van alles wat ik mee maak!! Xxx
  7. Tamara westerbaan:
    28 januari 2017
    Heel veel plezier daphne!! Wat gaaf dat je dit gaat doen. Geniet ervan!
  8. Lucienne Decker:
    28 januari 2017
    Hoi Daphne, meid het is bijna zover.... nog een paar dagen en nog even je verjaardag vieren en dan naar het verre Kaapstad. Geweldig wat een ervaring zal je daar opdoen, zowel voor je werk als mensenkennis. Geniet van alles en van alle indrukken, maar dat zit wel goed denk ik. Have fun and enjoy
  9. Martine:
    29 januari 2017
    Wat een leuke tijd ga je vast tegemoet, spannend maar supergaaf! Heel veel succes en ben benieuwd naar al je belevenissen! ! Zet hem op meid!
  10. Henri:
    30 januari 2017
    Daphne, alvast heel veel succes! Blijf onze Nederlandse flair doorgeven aan de Afrikaanse economie, jouw leven gaat door deze reis ontzettend veranderen op een positieve manier!

Succes and I wish you the best!

Henri Geeve
  11. Daphne:
    30 januari 2017
    Ahhh bedankt voor jullie lieve reacties, het doet mij goed om te lezen dat jullie blijft voor mij zijn! Ik heb er zin in en het gaat vast goed komen. 24 juni ben ik weer lekker thuis!! Binnenkort komt mijn eerste verhaal online!!
  12. Elly en Ruud:
    2 februari 2017
    Jeetje Daphne, nog een paar uur. Dan begin je aan een spannende reis naar Afrika. Wat zijn we jaloers. Veel mensen hebben het er over maar jij doet het gewoon. Goed hoor. Dat zal ook wel een reis worden om nooit meer te vergeten. Zorg dat je niet alleen aan het werken bent maar dat je ook van het land kan genieten. Je bent er toch. We wensen je een leerzame stage toe maar ook een mooie ervaring van het land. We zijn erg benieuwd naar je verhalen en je foto's. Een hele goede reis en dat al je verwachtingen uit mogen komen.
    Groetjes van ons,

Elly en Ruud.
  13. Daphne:
    Beste mensen,

De ambassade had op dinsdag besloten dat ik niet op donderdag mocht vliegen. Ik heb dus mijn ticket om moeten boeken. Ik vlieg zaterdag middag om 14:30 uur
  14. Desiree Kok:
    2 februari 2017
    Jeetje dat valt ff tegen zeg.hoop dat je zaterdag echt weg kan hoor
  15. Pa:
    3 februari 2017
    Hey Daphne, eindelijk heb je van die K..ambassade je visum gekregen. Weer een beetje stress minder. Wij zijn weer wat geruster als het zondag circa 12.00 uur is. Het tijdstip dat je zult landen in Cape Town. Ik wil je ook nog laten weten dat wij erg trots zijn hoe je zelf alles hebt aangepakt en geregeld, vanaf je eerste sollicitatiegesprek tot en met je appartement en de slopende burocratie waar jij, en wij, tegenaan liepen. Vanavond, op jou verzoek, aan de pannenkoeken, laatste spullen inpakken en op tijd naar bed. Groetjes, pap xxx