Week 10

13 april 2017 - Cape Town, Zuid-Afrika

Hallo allemaal!!

Week 10 is alweer bijna afgelopen. De tijd vliegt echt voorbij!

Miriam is inmiddels weer een paar weken in Nederland. Wat mis ik haar!! Het zwemmen met de pinguins, waar ik zo naar uit keek, is niet doorgegaan. Het kind van onze chauffeur had een batterij ingeslikt. Waarschijnlijk zag hij geen Redbull en dacht hij laat ik dan een lekker Duracel batterij nemen. Miriam voelde zich niet zo lekker dus ik ben uiteindelijk die dag maar alleen naar het zwembad geweest.

Ik heb niet zo veel leuke dingen meer gedaan, omdat ik mijn maatje mis! Op mijn vaders verjaardag had ik geld gekregen van mijn ouders zodat ik alleen uit eten kon gaan. Daar heb ik zo van genoten! Ik heb een heerlijke zalmfilet gegeten en een paar cocktails gedronken.

Verder heb ik wel iets leuks in het vooruitzicht! Op 21 april komt mijn mentrix van school naar Kaapstad toe en we gaan op 23 april met zeehonden snorkelen. Je krijgt van de organisatie een wetsuit, flippers, snorkel etc. Je kan ook een onderwater camera huren en dan mag je de SD-kaart houden. Dus dat ben ik zeker van plan om te doen.

Het is hier inmiddels herfst. Er zitten dagen tussen van 18 graden met 's ochtends regen en in de middag zon, zoals vandaag. Met Pasen en de week na Pasen wordt het opeens weer 30 graden en volop zon. Dat heb ik liever, want met 18 graden loop ik hier met een trui en een jasje aan, brrr!!

Op het werk gaat het ook nog steeds goed. Inmiddels heb ik al mijn schoolopdrachten af en die zijn ook al goed gekeurd, dus daar hoef ik niet meer naar om te kijken. De 3e meeting die ik had was absoluut een lachtertje! Het sloeg helemaal nergens op, we konden nergens zitten, kregen geen drinken aangeboden en we moesten dus aan de balie staan alsof we deur aan deur verkopers waren. Uiteraard hebben we ook niks meer van dat bedrijf vernomen.

Op dit moment komen er wat meer logistieke projecten binnen en ik mag helpen en meekijken. Het wordt beetje bij beetje leerzamer.

Dat was het voor nu! Als ik de foto's heb van het zwemmen met de zeehonden, dan zet ik die meteen online.

Kusjes!! Daphne