Week 1 en 2

18 februari 2017 - Cape Town, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Het is alweer zo'n tijd geld en dat ik een verhaal heb geplaatst. Het is super hier! Mijn stage is super leuk. Ik kreeg vorige week mijn laptop en mijn taak is nu om nieuwe klanten binnen te slepen. Klinkt misschien super makkelijk maar dat valt dus best tegen. Ik moet op internet zoeken naar engineering bedrijven en ze dan telefonisch benaderen. Het is niet normaal hoe onbeschoft sommige mensen zijn. Ze hangen gewoon op terwijl je halverwege je zin bent. Dus het is een uitdaging!! Tot nu toe heb ik 1 meeting weten te regelen voor as dinsdag. Het leuke is dat ik mee mag naar de meeting en als ze zaken met ons willen doen, mag ik het hele logistieke proces voor ze regelen. Ik word hun contactpersoon. Komende week ga ik nog een hele lijst af bellen en ik hoop natuurlijk dat ik nog meer meetings kan regelen.

Vorige week woensdag ben ik gaan eten bij V&A Waterfront bij the Hilton House. Zij hebben de beste sushi in heel Kaapstad. Daarna zijn we naar Seapoint gereden en hebben we over de prommenade gelopen. Alles is zo mooi en de mensen zijn zo vriendelijk!

Vorige week heb ik nog hele mooie foto's kunnen maken vanaf Signal Hill. Je kan dan heel kaapstad zien, erg mooi met alle lichtjes. Ook ben ik naar een club geweest genaamd Cloud 9. Deze club is super fancy en heeft een roof top.

Deze week ben ik naar Shack geweest, 5 min lopen vanaf mijn huis. Het is een soort van Hipster club maar er komen Echt heel veel verschillende mensen. De sfeer was super goed! Verder ga ik vandaag heerlijk in de zon zitten en morgen waarschijnlijk naar het strand. Alle dagen schijnt de zon en is het hier 25 graden of hoger. Dus nee ik mis Nederland niet.

Volgende week zal ik er een nieuw verhaal op zetten. Fijn weekend allemaal!!

Xxx Daphne

1. Oma Decker:
    18 februari 2017
    Hoi Daphne. Wat fijn dat je het daar zo naar je zin hebt.
    Het is ook een heerlijk en prachtig land.
    Super vriendelijke mensen..
    Geniet er lekker van
    Groetjes Oma Decker
  2. Oma Decker:
    20 februari 2017
    Hoi Daphne.
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Het is ook een prachtig land en
    super vriendelijke mensen.
    Geniet er lekker van.
    Gr.Oma Decker
  3. Linda:
    21 februari 2017
    Hoiii.

Wat klinkt dat geweldig zeg heerlijk dat je draai hebt gevonden.

Xx linda